Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, August 11, 2009

Anis Salwa Ahmad

11 ogos 2009... genap 22 tahun umo adik aku... tanpa sedar rupanya adik aku dah 22 tahun... rasanya baru semalam aku tengok dia sekolah rendah dan menengah... huhuhu... makna juga... aku sudah semakin tua...


she is one and only adik yang aku ada... dalam idup aku, hanya dia... aku still aku masa dia baru lahir... punya la aku sayang dia... sampai org2 yang datang nak tengok dia tak leh tengok lama-lama... hahahaha lawak tol...


masa adik aku sekolah rendah pun sama... first adik aku masuk darjah 1 aku time tue darjah 5... bukan main excited and syok sebab adik aku satu sekolah ngan aku... hehehehe


tapi aku rasa dia adalah manusia yang tabah dan kuat... sebab apa yang dia lalui tak sesenang apa yang aku lalui... tapi aku yakin itu telah mendewasakan dia...


adik... i wish you HAPPY BIRTHDAY!!! semoga hari ini menjadi permulaan kepada kebahagiaan dan kejayaan... semoga semua impian menjadi kenyataan dan semoga perjalanan hidup mu dipersenangkan... i always love and miss you...


No comments: