Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Thursday, August 13, 2009

Bapak... Kau Akan Selamanya Dalam Hatiku...

artikel nie patutnya aku buat semalam... tapi dek kerana aku bz dengan keje2 di sekolah dan keadaan internet yang hampeh... makanya hari nie aku amik untuk buat semua nie...


Semalam, 12 Ogos 2009 genab umur bapak 59 tahun... rasa sekejap jek... bapak dah meningkat seusia itu... tapi dari mata kasar aku bapak tetap mcm bapak yang dulu...


aku ingat masa aku amik subjek BI kat u dulu, aku pernah buat artikel tentang ayah... tajuk artikel aku time tue is my hero...


bapak aku tak garang... tapi aku takut dengan bapak masa aku kecik2... tapi sekarang aku sayang dia... bapak jenis yang tak garang... cuma bapak jenis yang kurang bercakap... so muka nampak garang... hehehehe...


actually aku ngan bapak kurang rapat... maybe sebab lelaki kurang menunjukkan kasih sayang... hurm tapi aku tau dia sayang aku...


aku ingat masa aku form 5, time result SPM kuar, bukan main bapak nak bawak aku pi amik result... aku tau dia menaruh harapan yang tinggi... tapi aku dah kecewakan bapak... kok nie minta maaf ye bapak...


sampai ke hari nie pun kalo aku call umah bapak tak nak angkat... aku tau bapak akan sebak and sedih... cuma kadang2 ego lelaki tak nak tunjuk mende tue...


susah nak describe... tapi yang penting... aku sayang bapak sangat2...


SELAMAT HARI LAHIR YANG KE 59, SEMOGA ALLAH MEMBERKATIMU, SEMOGA ALLAH MEMBERIKAN KEKUATAN PADAMU... KOK NIE SAYANG BAPAK SANGAT2...


No comments: