Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Friday, August 7, 2009

Letih...

minggu nie saja dari isnin sampai khamis aku asyik balik lambat... sampai umah dari tempat keje tue awal... cuma keluar atas urusan lain tue yang melambatkan...

isnin aku ke kepong... jumpa syida nak bagi dia Al-Quran terjemahan yang dia kirim kat aku... sampai umah dia dah kul 4, sembang, gelak, bercerita... maka jadi ler pukul 6.00 sampai umah...

selasa plak, aku bawak nazrul farid and azri farid pi jusco... lepak dan makan... sampai umah dah pukul 6 jugak... huhuhuhu... tapi aku rasa this time is sangat berkualiti... sebab aku boleh menasihatkan mereka dan berkongsi cerita dengan mereka...

rabu plak, ikut budak2 form 6 pi kemensah... survey tempat dan bincang pasal aktiviti program... sampai umah dah pukul 8 malam...

khamis... aku pi beli tiket bus dan bayar bil tepon... sampai umah pun pukul 6... huhuhuhu...

tapi hari nie, aku balik umah kul 4 dari sekolah... mata mengantuk dan aku nak tido... dan aku tak nak kunci jam... aku tak kisah pukul berapa mata aku nak buka balik... sebab aku tau dia dah sangat penat... jadi mata... sekarang adalah masa untuk kau berehat...

No comments: