Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Saturday, August 29, 2009

Pagi Cerah Tengah Hari Hujan

pagi tadi awal2 matahari dah naik... hurm mak menarik nafas lega la coz awal2 pagi tadi dia dah basuh baju satu baldi... hurm kirenyer bleh ler dijemur... skang dah dekat pukul 12.30 matahari dah mula hilangkan diri.... huhuhu apa maknanya nie... hehhehehe

semalam pi pasar ramadan 2 kupang... hehehehehe maknanya pasar ramadan kecik la... kat situ memang mengingatkan aku ala2 pasar sehari zaman dulu2... kire mcm pasar koboi la... tak banyak sangat yang di jual... tapi ada lah yang boleh dibeli...

awal2 lagi mak dah pi kebun... kutip terung2 nya yang sudah boleh dijual... hurm balik plak dia menjadi rajin... menyapi alang2 umah dan mengemop lantai... hurm bila la aku nak jadi serajin mak...

aku pulak... sibuk menuai tanaman dan mengupdate blog aku... hehehehe...

2 hari lagi aku dah nak balik KL... huhuhu memang tak best... ada niat jugak dalam hati nak isi borang balik ke kampung... tapi dipersimpangan dilema juga... takut2 keputusan yang aku baut nie salah...

hurm apepun berserah jek ler kepada takdir...

tetibe nampak lagit dah semakin hitam... huhuhu kena ler gi kutip kain2 yang dijemur... tapi aku bet semua dah kering... hehehehe...

welll guysss... aku dah dengar mak aku jerit... kok nieeee... angkat kain... hujan mau turunnn... (*baca ala2 intonasi pendekar masdor... pendekar bujang lapok...) hehehehehe

weelllll daaaa....

No comments: