Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Monday, August 24, 2009

Sesejuk Berada Di Alaska...

hahahaha... amacam tajuk entri kali nie... best tak?! ala ala novel plak kan..

sekarang aku berada di kampung... hehehehe setelah 6 jam perjalanan... fuh memang laju la juga pak chik drebar tue bawak... tapi aku berterima kasih dengan dia... sebab kerana kelajuan itu aku sampai awal ke rumah and sempat ler bersahur dengan mak ngan bapak...

dan sepanjang 3 hari aku di kampung nie... aku belum melihat lagi sinaran matahari... hari2 hujan... sampaikan hari pertama puasa kami meredah hujan dipasar ramadan... kire ala2 kebal la kan... hahahaha... habis basah kuyup lami sumer... mak, bapak, aku and adik...

and sampai sekarang hujan asyik turun jek... sekejap ujan, sekejap berenti... huhuhu and yang best nyer sebab sejuk... aku memang suka sejuk sejuk nie... hehehehe... kire mcm dok kat alaska la... hahahhahaha...

sejuk sejuk pun aku masih pasang kipas... untuk lebih sejuk... waashhhh besh betul la...

No comments: