Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, October 27, 2009

Dugaan Semoga Aku Dekat Dengan Nya

hari nie aku pegi servay tempat jamuan untuk pengawas... hurm dah jumpa tapi tempatnya aku rahsiakan dulu...

balik dari situ ku ke sekolah setle kan soalan lower 6 esok... hurm dah siap print aku pun pi potostat... masa tengah potostat... aku dapat call dari kak mar hosmate aku suh aku balik cepat sebab umah kena PECAH!!! dalam hati aku terus teringat TV LCD aku, sebab dalam umah aku tue menda paling senang di angkat adalah TV tue lah... hurm dalam aku aku slow2 redha... redha jek ler walaupun jauh sebenarnya aku memang nervouse... selesai jek menguruskan fotostat aku pun balik... dan seperti yg kujangkakan TV LCD tue memang dah tak dak ler kat situ...

redha dalam hati tapi perasaan bercampur baur... minyak kete lak dah merah... huhuhu tanpa sedar...

masuk tengok dalam umah dan Alhamdulillah bilik aku selamat... cuma bilik hosmate aku jek ler kena pecah dan kena semakkan... hurm kesian juga...

petang tadi dah report polis... tapi besa ler... sekadar report jek ler... yang len tu jangan harap lerrrr...

tapi sekurangnya dugaan nie lebih mendekatkan aku dengan Allah... aku lebih redha dan mengharapkan petunjuk dia...

Semoga Allah bersamaku walaupun kadang2 aku selalu gagal untuk bersamanya

No comments: