Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Friday, October 2, 2009

Semoga Berjaya

Hari nie hari terakhir aku dengan 3 harmoni... selepas ini mereka akan menempuhi peperiksaan PMR...

doa aku semoga mereka dapat berubah dalam masa yang singkat ini... semoga mereka insaf dan semoga mereka dapat menjawab soalan exam dengan baik...

disini juga aku memohon kepada yang membaca blog ini... doakanlah kejayaan anak2 muridku... bukan mendoakan mereka untuk mendapat A dalam sains... tapi cukuplah sekadar mendapat keputusan yang terbaik yang pernah mereka capai sepanjang hidup mereka... itu dah cukup memuaskan hati aku...

disini juga aku menghalalkan semua ilmu yang telah aku berikan dan aku maafkan semua dosa2 dan kesalahan yang aku dah buat...

3 Harmoni... buat lah yang terbaik untuk masa depan awak... saya akan selalu mendoakan kejayaan awak dunia dan akhirat

2 comments:

aizat said...

insyaallahcikgu..
sesungguhnye cikgu ni mest seorng yang penyabar.
anywy doakan saya for spm too..

syahNURazni said...

ahahaha nak kata penyabar tu tak ler jugak... coz derang nie hari2 kena marah...

cuma dah dekat nak pekse nie jek rasa sayang lak kat derang...

insyaAllah saya akan doakan