Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Monday, November 30, 2009

Apa Makna Semua Ini...

hurm life is macam biasa... kat kampung kan... at least terlepas rindu kat mak ngan bapak... aku bukan nya selalu dapat balik... so manfaatkanlah sebaiknya... tapi boleh ker...

hurm harapannya boleh la...

skang ni lak tengak updating kaspersky 2010... aku harap oke la... mula ingat nak anta lappy nih pi servis... tapi actually aku tak suka org usik barang aku... nak2 bila dah diformat lappy nie akan jadi macam baru beli... tu yg tak best tue... so aku take step untuk beli anti virus dan install dulu... pastu scan... kalo tak berjaya baru aku anta servis... hehehe so far alhamdulillah 50% dah berjaya... cuma tengah tunggu dia update jek...

malam nie sunyi awal... sebab kak tiyah dan adik faris tido awal... mak pun tido awal... maybe sebab penat tolong jiran goreng mihun untuk mesyuarat syarikat pinggan mangkuk malam nie... actually kat kg aku bila ada org nak kenduri, dia akan organise meeting dulu untuk set up tugas2 supaya majlis kenduri berjalan lancar... hurm 5 dis nie ada majlis kat kampung aku... so tuan umah panggil la meeting kat umah dia mlm nie... tapi bapak ckp tak nak pegi... hurm maybe tak larat... bapak pun dah tido...

kak ida and adik dok tengok tv kot, sebab dengaq bunyi tv dari dalam bilik nih... hurm... dan aku plak duk kat depan nie sambil memikirkan apa pulak episod untuk esok... hurm ntah la ya Allah... semuanya aku serahkan padaMU...

No comments: