Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Thursday, November 26, 2009

Bercampur Baur

Lama tak update blog nih rasanya... hurm so far aku cam biasa jek... hehehe besa ler dah dok kat kg... hurm hati pun sedikit senang... sebab dapat stop kejap keje seharian... cuma kadang2 rasa cam dok relax lama2 nie cam kurang best pulak... hurm minta maaf aku katakan... aku memang malas buat keje rumah... hurm sekali 2 kala tue kira oke la kan... tapi kalo selalu tue rasa cam malas... hehehe...

hurm 8 - 10 dis nie aku balik semula ke gombak... duty exam... pastu aku balik kampung balik... hurm 3 hari di gombak bleh la kemas2 umah sket untuk pindah... hehehe... hurm tak sabar jugak nak pindah... tapi tak pasti la jugak apa yang menanti di depan...

cuma sekarang aku rasa tak best dalam hati... ntah la kenapa... tapi kadang2 aku persetankan jek... kalo dilayan lebey2 kang nanti jadik kes besar pulak... cuma kadang2 tak bleh la jugak nak simpan... hahaha cuma aku sedar la yang aku memang malas dalam semua hal pun tambah2 mulut aku yang leser nih... so aku tak kesah la org nak kata apa pun asalkan aku bahagia... hurm cuma kadang2 aku rasa seperti sangatlah bodoh dan sangat la teruk diperlakukan... hurm kadang2 cam nak lari jek dari situasi nie... cuma bila fikir2 mungkin satu hari nnti aku masih memerlukan bantuan mereka dan lari pun tak lepas... aku sabarkan sahaja...

huhuhu mungkin aku tak faham, mungkin aku tak se peka dia... tapi aku juga tetap sebahagian dari keluarga nie... jangan la buat aku seperti orang yang sangat bodoh dan sangat teruk... i feel very bad...

No comments: