Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, December 30, 2009

Bengang!!!

tajuk entri aku nie memang sama dengan tajuk lagu akim... hehehehe tapi tak sama... sebabnya aku memang bengang dan bukan untuk menghiburkan org...

aku sekarang berada di rumah lama aku yang dikelilingi lautan barang2... ada meja, ada almari, ada rak pinggan dan mcm2 lagi... dan lappy aku nie pun sebenarnya duduk diatas almari... hehehehe meja dalam bilik...

actually aku bengang sebab semalam aku call owner lori sewa untuk sewa lori nak pindah umah... bunyi nyer tue mcm comfirm jek... aku pun senang hati... dan bersyukur dipermudahkan urusan...

tup... tup ari nie bila sampai masanya... aku call balik org tue... cara dia cakap cam org hilang ingatan... lupa yg aku sewa lori dari dia... huhuhuhu... ckp pun cam org isap dadah... heeeeeee ntah ler... walhal semalam siap mintak alamat lagi... memang bengang la tahap cipan, gaban sumer ada lah...

then janji punya janji dari pukul 5.30 sampai pukul 7.30 tak sampai2... then aku coll shahidah member aku... huhuhuhu mintak no fon lori sewa kot2 dia ada... then dia pun bagi... aku pun cal... kali nie pun sama... cara cakap mcm memang boleh comfirm dtg la la... then aku sms alamat bagi dia... then...................sennyap...

sejam lepas tue aku sms tanya dapat ker datang............... then......... senyap...

aku dah malas nak ckp... aku suh kak mar ckp... boleh dia kata tak perasan aku sms alamat... huishhh bengang kali ke dua...

dan sampai saat nie aku tak pasti yang dapat ke tak aku pindahkan barang aku nie mlm nie jugak... huahuahuahua...

SUPERMAN.... MAI LA TOLONG AKU ANGKAT BARANG NIE MASUK UMAH BARU AKU!!!!

No comments: