Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Monday, December 28, 2009

Kota Penuh Tipu Daya...

finally aku dah sampai gombak dengan selamatnya...

Alhamdulillah... Syukur...
dan ari nie jugak mungkin menjadi permulaan kepada semua yang akan berlaku selepas ini... dan aku harap segalanya baik2 saja...
esok mesyuarat kali pertama... hurm maknanya ada la tugasan baru yang menanti... cuma aku harap aku akan dapat buat lebih baik... hurm 2010 nie mcm ada semangat baru...
aku harap akan di permudahkan urusan untuk masuk ke umah baru tue... hurm harap senang la... dan berkekalan lamanya... aku nie sebenarnya malas nak pindah2... dah la banyak barang... nak mengemas tu pun satu... actually umah yg aku duduk skang dah oke... cuma yang tak best nya sejak kejadian masuk umah ari tu umah nie dah jadik semacam jek... tu yang tak syok duduk tue...
aku harap jugak 2010 menemukan aku dengan kebahagiaan... aku dah penat berduka dan aku dah penah bersedih... so aku harap aku akan mendapat kebahagiaan pada 2010...
hurm harapan aku jugak supaya aku dapat jadi cikgu yg baik... hehehehe... tu pun kalo dapat pelajar yg baik... hehehehe
kepada semua follower aku and jugak yang terjumpa blog ni secara tak sengaja... sila la doakan aku yer...

No comments: