Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Thursday, December 10, 2009

Masalah

hurm ntah kenapa lately aku suka update blog aku... mungkin sebab aku dah jumpa blog seseorang... hehehehee..

ditambah plak dengan kegilaan aku membaca blog zed zaidi... alaaa... zed zaidi yang pelakon tue... hehehe walaupun aku tau dia bukan nya kenal aku pun... tapi aku suka baca... sebab blog tue terang dan tak hipokrit...

tajuk entri ari nie aku nak tujukan khas buat sorang follower aku... hehehehe baru2 nie terbaca blog dia... aku tengok dia nie banyak sangat masalah... hahahaha mcm la aku tak dak masalah yang asyik nak nasihat org tue... actually aku tau apa masalah dia tue... sebab tue aku nak buat comment kat sini...

remember this fren... kdg2 masalah tue bukan besar mana pun... kita jek rasa besar... dan kita rasa masalah kita la paling besar... walhal kecik jek dan kadang2 tak dak kena mengena dengan kita pun... cuma kita jek yang penyibuk... so nasihat aku... tak payah la dok sibuk mengatakan tu masalah ngko... hehehehe kan ringan sket kepala otak...

satu lagi janganlah dok salahkan org jek... mungkin puncanya dari ko... sebab tue org tue mcm tue... kalo tak kenapa org tue nak bersikap cam tue dengan ko... betul x? hurm hidup nie panjang... banyak fasa yang berlaku dalam hidup nie... kadang2 manusia tak statik di stu... dia bergerak dan menyesuaikan diri dengan persekitarannya... so tak payah heran la kalo masalah datang bertimpa2... hehehehe

hurm malam nie balik kg... ntah ape la perasaan yg ada... mcm sedikit tenang... tapi heharap tenang selalu... tak sabar nak jupe kak tiyyah sebenarnya... hehehehe and adik faris yang dah pandai panggil mak lang dalam slanga dia... hahaha tak pe as long as mak lang faham...

No comments: