Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Thursday, January 28, 2010

Di Buang Sayang, Di Simpan Benci

hurm statement diatas aku tujukan khas kepada Pengakap 21... heehehe kepada organisasinya dan kepada org2 didalamnya dulu kini dan selamanya...


sebelum nie aku ambil tindakan diamkan diri... actually banyak yang berlaku cuma just tak nak besarkan dan aku amik sikap buat tatau... tapi hari nie i want to reveal sumernya... sebab rasa cam dah lama simpan and tamau simpan lagi...


ada banyak pergolakan dalam scout 21 tahun lepas... involving me and xstdent SMKGS yang jugak scout... yes i admit dia banyak berjasa... dan kejayaan Gombak Setia pun aku terima sebahagian dari usaha dia... TIDAK DINAFIKAN sama sekali... sumbangan aku cuma 1% jek...


aku tak nak citer what happen, cuma aku nak citer ape yang aku rasa time tue... sakitttttt hati sebab setiap masa aku sentiasa berfikir mengapa ini terjadi... kerana aku, atau kerana salah faham dia... hurm but bila facing budak2 aku buat relax... sudah la masa tue time negeri kan... and bukan senang nak gi negeri...


dan paling aku tak boleh terima time tu is... kenapa pulak ada orang lain yang nak melenting kerana kami... tetiba orang lain itu pulak nak sentap... ahahaha pelik kan...


bukan aku tak minta maaf... aku minta maaf ape... tapi maaf aku disia siakan kerana hati dan perasaan mereka panas ketika tue... then aku pun buat la konsep pinggan tak retak nasi tak dingin kan... hahaha yer lah dah org tak hendak, aku pun tak kan nak ingin... betul dah...


sekarang maybe lava gunung berapi mereka telah sejuk dan menjadi tanah yang kembali subur... kononnya mungkin nak menyuburkan kembali tanaman yang dan terbakar kerana gunung berapi tahun lepas... korang ingat senang ker nak hidupkan kembali hati yang dah mati, maniskan kembali hati yang dah tawar dan melupakan ape sahaja statement yang dicopkan kat aku...


aku baca blog dia, cuma aku tak comment sebab masa tue kan gunung berapi meletus, tak kan aku nak simbah minyak lagi.. kang meletup lebih dasyat plak... heheheeeeee


aku boleh ingat sampai sekarang statement dia... aku cikgu pengakap tak bertauliah... hahahaha sampai mati aku ingat dowh... and u all expect apa? bila aku tengok muka dia, aku boleh lupakan statement dia tue? memaafkan memang senang, tapi melupakan? adakah sesenang memaafkan... aku tak semulia tue... dan sampai hari nie aku masih belum bersedia melupakan... dan tak mungkin pokok mati terkena gunung berapi ini akan hidup subur kembali... minta maaf...


dan kepada member yang sorang lagi yang tetiber sentap tak pasal2 tue lagi lah aku nak hangin dengan dia... ape tak nyer... yang ko tetiber sentap dengan aku apesal... yang tetibe ko yang nak emo lebih apesal... ader aku cari pasal ngan ko? memaafkan anda adalah perkara terakhir yang saya akan lakukan... itupun selepas melupakan kisah yang pertama dulu... harap mengerti...


jauh dilubuk hati aku, aku sayang scout gombak setia... dan kalo saya pindah kesekolah lain pun, saya tak akan dapat lagi pengakap yang mcm u all... saya harap sangat organisasi 2010 akan menjadi lebih baik dan bersatu hati... sayang sesama korang... membela nasib antara satu dengan yang lain...

No comments: