Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Monday, January 18, 2010

Hectic Day...




hari nie memang hectic... actually aku yang suka buat keje last minit...




pagi2 aku dah dengar suara puan nik... aku dah naik semacam dah... sebab ada 2 menda yg dia suh aku buat dan aku belum tunjuk kat dia lagi... satu surat gantung pelajar and 1 more is senarai bantuan org asli...




mula2 siapkan senarai bantua org asli... agak lama baru siap sebab beberapa kekangan... then aku pi kelas... ari nie kelas 2 jam... 3 masa... so lama la aku di 6 atas sejahtera... plannya nak buat lecture... tapi tak jadi sebab aku tak sempat readykan power point... hurm then lepas jek kelas aku pun printkan borang senarai bantuan org asli tue...




pagi ni jugak aku kena hanta kaunseling 2 org pelajar... actually tiga.. hurm tapi sorang tak datang... setle anta kaunseling... menguruskan pulak surat gantung utk sorang pelajar... hurm punya la payah sebab selama nie aku tak penah gantung budak... kuang kuang kuang...




dalam pukul 2 aku break pegi makan... naik jek nak jupe puan nik... terus dia cakap "print cepat surat gantung tue, puan che dah nak keluar, nti tak dak yang nak sign"




ape lagi melulu la aku menyiapkannya... hahahaha... dan Alhamdulillah sempat disiapkan... dan Puan Che pun sempat sign... hurm so aku pun setlekan pasal surat tue...




baru dapat menarik nafas lega dan baru boleh balik rumah... ingat balik rumah aku nak tido sekejap... tapi tak dapat sebab mata aku tak mengantuk... huhuhu then aku pun terus mandi dan iron baju untuk esok, lusa dan tulat... ahahaha




pastu ngadap komp... buat keje...




p/s: esok sambut pengetua baru... hehehe

No comments: