Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Thursday, January 7, 2010

Hidup Kita Betul2 Macam Roda



hidup nie memang macam roda kan... tak kisah lah roda beskal ker, roda kereta ker, roda motor ker atau pun roda bigfoot sekali pun... hidup memang mcm roda...

kadang kita kat atas, kadang kita kat bawak... kadang kita kat tengah2...

sekarang aku rasa aku dibawah... tapi aku rasa jugak aku di atas... hehehehe...

hurm entah ler... tapi cantik kan tayar nie?

esok last day for the first week... hurm banyak menda kena settle... kadang2 aku minta untuk diringankan kerja... dan sekarang aku rasa kerja aku dah kurang mencabar...

lately aku rasa hidup aku hambar... sebab hari2 yg aku lalui kat sekolah amat membosankan... hurm entah ler...

semoga situasi ini cepat pergi... aku mahu gembira!!!

1 comment:

Mrs. Adnan said...

Bukan hidup umpama aiskrim ke? Nikmatinya sebelum cair..hehe! Aku dah aktif balik tulis blog. Do check!