Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Sunday, January 24, 2010

Hope Everything Will Be Fine Today

hari nie pagi2 lagi aku dah bangun... google tentang resepi laksa penang @ utara @ perlis... nak tanya mak dah malu dah... sebab dulu aku penah tanya dah masa time nak masak laksa nie... tak kan nak masak kali nie pun nak kena tanya lagi... huhuhu so aku pun tak jadik tanya mak... heehe...


dah google... rupanya banyak version plak... tapi aku amik version paling sedap and simple... ahahaha and hopefully menjadi la kali nie...


lepas google laksa utara, aku pun kemas umah... and update blog nie...


nie first time aku buat kenduri nie... hahaha selalu tolong mak jek... harap berjalan lancar... hehehe dah lama teringin nak wat majlis kecik2 ajak kawan2... kalo berjaya nti bleh la buat lagi masa raya...


doakan semuanya berjalan lancar... makanan harap cukup, air harap cukup, dan tak dak perkara buruk yang berlaku... dan Ya Allah, hilangkanlah sementara sakit nie...

No comments: