Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, January 12, 2010

Puan Dayang

hurm semalam actually aku nak tulis entri nih... tapi celcom broadband aku buat hal... hurm entah ler kenapa... line celcom bengong agaknya...

so terpaksa la aku buat ari nie... hurm semalam (11 Januari 2010) hari terakhir Puan Dayang berkhidmat as pengetua SMKGS... hurm lepas nie dia akan jadi biggest bos di Gombak... hehehehe tak sangka kan bekas pengetua sekolah gombak setia jadik pengarah PPD Gombak...

aku tak banyak kenangan dengan dia... cuma ada beberapa perkara yang aku belajar dari dia... mungkin meluruskan besi yang telah lama bengkok amat payah... tapi aku dapat melihat dia telah menggunakan segala skill yg ada untuk melakukannya.. dan walaupun tak lurus seperti asalnya... at least ia tidak patah ditengah jalan dan sudah nampak hampir lurus...

insyaAllah aku akan cuba berpegang kepada ajaran2 yang telah aku belajar dari dia... dan aku akan cuba menggunakan ilmu2 yg aku belajar dari dia...

semoga Puan Dayang bergembira ditempat baru... semoga selesa disana...

P/S; banyak dengar spekulasi ttg pengetua baru... tapi aku lebih suka bersikap kosongkan hati... lebih baik untuk menerima pengetua baru dengan baik... sebab aku rasa org yg suka sangat menimbulkan spekulasi tue pun bukanlah kenal sangat cuma menambah tokok cerita kecil yg disampaikan oleh angin lalu...

hurm... entah ler... kenapa masih ramai yg belum belajar dari kisah lalu... aku pun tak pasti...

No comments: