Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Thursday, January 14, 2010

Tuhan... Ampuniku...

hurm skang aku dalam keadaan yang sakit...
tadi lebih sakit... entah lerrr...
rasanya tak penah sesakit ini sebelum nih...
Tuhan... ampuniku setiap kali aku merasa sakit...
memikirkan itu... aku rasa sakit itu nikmat...
Alhamdulillah Tuhan masih memerhatikan aku...
dan Alhamdulillah Tuhan masih mengambil berat tentang aku...
heeeeeee... ayat2 manusia nakal yang beru insaf sekejap...
bt wait... aku nakal ker? hahahaha oppppssss... shuuuuu...

hurm ape yg menarik hari nie?



hari nie aku contact 3 sahabat lama... ann, chia and irda...

irda... yg first reply sms... merangkap hosmate lama aku... hurm xlama sangat, just around 5 bulan yg lepas... masa dia praktikal dia SK Gombak Utara... hurm skang dia dapat posting di Kuala Kurau... Alhamdulillah dipermudahkan urusan dapat berada berdekatan keluarga dan suami walaupun tak begitu dekat...



second yg reply sms aku adalah adik yg dekat tapi jauh... Chia a.k.a marzuria... hurm cikgu SMK Sg Pusu... kan aku kata dekat tapi jauh... nama jek dok area gombak tapi jarang dan tak penah jupe... aku jupe dia masa dia 1st posting jek... skang dah anak sorang pun tak jupe2 lagi... Alhamdulillah aku rasa dia sangat gembira dengan hidup dia... dan aku timpang bahagia dengan kebahagiaan dia...



third nya yg reply oc course la ann a.k.a azihan... rumate masa kat matrix ktt... nie lagi lama tak jupe... hurm skang dia dah posting di mersing... at least dia pun bahagia sebab dpt posting di negeri sendiri... kpli kat perlis... tapi selalu tak dpt jupe... sebab time aku cuti dia pun cuti... to ann... selamat datang ke dunia pendidikan... saya rasa awak memang sesuai dipostingkan ke sekolah rendah... itu memang jiwa awak...



dalam hati berbunga gembira kerana semua orang jugak bahagia...

p/s: sakit lah sampai nak berdiri pun tak boleh... cuma boleh duduk dan baring... jd aku pilih duduk sebab boleh layan FB dan blog... kurang sket sakit ini...

p/s2: teringat juga pada member lain mcm azlina abdul halim, sharifah radziah dan kawan sekolah rendah yang memang betul2 dah lose contact..

No comments: