Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, February 9, 2010

Andainya Bulan Retak Seribu... Bayangmu Ada Di Mana-Mana

suddenly bila tengok page Puan Dayang Fatimah http://www.facebook.com/?ref=home#!/profile.php?id=100000644641513&ref=ts mantan pengetua SMKGS and sekarang merangkap orang tertinggi dalam PPD Gombak... aku rasa bangga... sebab dalam hidup aku, aku ingat org yang berada di atas akan selalu di atas... tak mungkin bercampur dengan org bawah...



tapi Puan Dayang... memberikan aku semangat untuk menjadi seorang pemimpin yg baik... pemimpin yg mesra rakyat... pendekatannya membuka akaun FB dan menggunakannya dalam kalangan pengetua2 sekolah daerah gombak buat aku rasa bangga sebab aku rasa itulah caranya yg terbaik mendekati pekerja2 bawah yang jarang kita jumpa dan bersua muka...


SYABAS PUAN DAYANG!!!

No comments: