Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Thursday, February 11, 2010

Ape Yang Penting?! Kerjasama!!!

ari nie hdp lebih tenang... tapi SEPARUH JIWAKU PERGI... meninggalkan diriku dan kini berada dikampung... hahahaha masa aku duduk dalam kelas 6 ASH tadi pun rasa cam tak semangat jek... buku rekod untuk minggu nie pun tak terbuat... azamnya nak buat malam nie... tu pun kalo mata tak mengantuk cepat...


esok aku nak fokus pada carta organisasi... and board disiplin... huhuhu heharap sumernya oke... pastu petang nak pi umah kak rosnah... dia ada buat kenduri kesyukuran dan bacaan yassin... pastu balik dari umah kak rosnah... aku nak packing and balik...

YABEDABEDU... dapat balik kampung... rindu sungguh dengan famly dan kampung aku... misi kali nie untuk amik lagi gambar2 kat kampung dari angle yang lain pulak... hehehehe...

tak sabar nak jumpa mak ngan bapak... huhuhuhu rindu sungguh dengan depa... meriah la umah tue seminggu... dan aku harap kali meninggalkan kenangan yang abadi... huhuhu

No comments: