Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Monday, February 22, 2010

Dag Dig Dug...

hehehe ala lagu dangdut nyanyian haiza... itulah yang aku rasakan hari nie... sebab aku telah bersua muka dengan "dia" selepas beberapa lama dok menjadi misteri... hahahaha...

okeh... selebihnya tak mau citer... hahaha biarlah rahsia...

yang pasti tidak akan terjadi apa2... tiada siapa akan terjatuh dan tiada siapa akan berdiri... aku tetap disini dengan pendirian aku...

i think dont meant to be with anyone... mak, plez jgn tanya lagi soalan keramat tue... sebab aku rasa aku tak dak masa depan yg cerah untuk itu... huhuhuhu...

biarlah aku hidup untuk Allah, yang pastinya... untuk diri sendiri dan untuk keluarga aku... cukup... yang lain aku malas nak fikir...

in the right word... letih nak fikir... kalo datang aku amik... kalo tak datang aku tak mintak...

No comments: