Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Monday, February 1, 2010

Hari Ini Hari Apa?!

* sila baca tajuk di atas seperti intonasi abby abadi dalam iklan rebina...

pagi nie sangat ceria... bunyi burung2 dok menyanyi dan menari2 dilangit...

and hari nie ada perasmian bulan bahasa... so far oke dan tak dak komen ape2...


aku... cam biasa la... rutin harian... datang kesekolah dan buat keje... cuma minggu nie harap semuanya berjalan lancar...

rancangan pelajaran harian... alhamdulillah dah siap sampai hari selasa minggu depan... cuma perlu keep on track dan jangan sampai jadi last minit lagi...

skang pulak dalam proses menyiapkan fail pengurusan hem dan pengurusan form 6... dah banyak menda dalam urusan hem yg aku buat... humban semuanya entah kemana2... nti nak cari susah... so harap fail pengurusan HEM dapat disiapkan segera...

and suddenly aku rindu mak dan bapak... tak sabar nak tunggu CNY untuk balik kampung...

balik nti nak balik on time... then nak pi servis kete and bayar insurans kete... hurm ingat nak suh bapak jek tapi dia pun tak sihat... so better aku buat sendiri lah...


hurm need to stop... ada a few things lagi aku nak settle sebelum balik umah... hehehehe wish me luck... and for those yg duk kat wilayah tue... aku memang dengki dengan korang ari nie... heeee

No comments: