Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Sunday, February 7, 2010

Hurm Entah Ler...

ada rahsia yang baru aku cipta dan aku masih belum bersedia untuk revealkan pada sesiapa... tunggu lah nti bila saatnya sesuai... huhuhu...

tapi biasa la, aku rasa tak lama pun aku simpan rahsia nie... sebab apa, sebab aku manusia yang tak pandai simpan rahsia... hahahahaha


ari nie aku lepak kat umah dengan hosmate aku... sorang hosmate aku balik umah abang dia... so tinggallah kami berdua... hurm memang kami dah bertekad untuk duk kat umah ari nie since sejak buka sekolah everyweekend ada jek aktiviti... sekolah la, jalan2 dating la, balik umah sedara mara la... so ari nie kami plan nak berhibernasi kat umah...


dan hari nie buat pertama kali nya dalam tahun 2010 aku bangun lewat... hahahaha bantai pukul 11 baru bangun... huhuhu... hurm pe lagi mandi2... kami pun kuar mkn... then singgah jap kat crazy sale phone... hurm inilah rahsianya... hehehehe... cuma aku nak bagitau kat sale tue, memang kita akan gila... sebab sale dia nak mampus... iphone yang rega mencecah seribu boleh dijual dengan rega 699... siap dapat hadiah lagi 1 i phone... tak ke gila namanya...

blackberry dia jual dengan harga rm788 by 1 free 1... and of course la made in china, taiwan and singapore dan bukan original... tapi bleh imagine tak harga dia drop sampai cam tue skali...

hurm memang gila la sekejap kat dalam tue... and bila kuar dari situ baru lah berpijak dibumi yang nyata... hahahahaha...

well... perut dah mula lapaq... hahahaha... well okeh la asaq pun tak solat lagi... chow dulu, nak gi pasar malam plak... hehehehe

No comments: