Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Monday, February 8, 2010

Legaaa...

Alhamdulillah akhirnya aku punya kekuatan untuk melakukan apa yang aku rasakan betul... paling penting... untuk kebaikan diri aku sendiri...



bukan aku tak sudi... cuma aku perlu fikirkan tentang diri sendiri... dulu keje tak banyak, then boleh lah aku membantu... tapi skarang keje aku sendiri pun dah banyak sampai keje2 tambahan nie aku terpaksa bawak balik rumah... bila fikir2 memang aku single tapi aku juga perlu ruang untuk diri sendiri, untuk mengabdikan diri pada yang Maha Esa serta ruang untuk aku berehat...


bukan juga bermakna selama ini kerja tue mengganggu aku, tidak juga, cuma aku rasa kadang2 terbeban dengan kerja yang bukan kepunyaan aku...

kepada yang berkenaan... insyaAllah aku akan membantu jika ada kesulitan... membantu menunjukkan jalan bukan membantu menyelesaikan... bak kata pepatah jepun, membantu dengan memberikan joran, bukan dengan memberikan ikan...


insyaAllah semua akan menjadi baik...

No comments: