Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Monday, March 22, 2010

1st day school after a week holiday

hari nie first day bersekolah lepas seminggu bercuti... Alhamdulillah dapat bangun awal... cumaaaa tak breakfast di rumah...

sampai jek sekolah... terkejut... awal betul guru bertugas hari nie menyusun kerusi dan menaikkan bendera... syabas pada Puan Mazlinda dan Encik Azhar... wacayalah!!!


hurm hari pertama dah stress... aku bosan ler berdepan dengan org yang pandai bercakap... aku ckp cam nie dia cakap cam tu... aku cakap cam tue dia cakap cam nie... bosan beb


lagi satu... aku cukup bosan la bila berdepan dengan org yang suka sangat nak nyebuk keje aku... sebab aku tak penah nak nyebok keje derang... huhuhu... tolong la... aku tak suka...


and lagi... kenapa la aku selalu tersepit antara masalah2 org... org itu tadak aku kena ganti... last2 org tue senang2 aku pulak yang susah... mungkin bila ada yang baca entri nie akan ckp... ala nti bila kita tolong org, org akan tolong kita... huhuhuhu aku fed up jugak dengan ayat nie... sebab selama nie aku tak penah pun di tolong dalam bab2 keje nie... yang tau pun org menyalahkan jek...


BOSANNNNNN!!!!

No comments: