Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Sunday, March 7, 2010

33...

semalam 32 ari nie 33... tanbah seorang lagi... follower aku... thanks iza... kawan masa di Matrix dulu... seorang yg banyak aku belajar daripadanya tanpa sedar... kekuatan dan ketabahan yg ada pada dia memang betul2 buat aku rasa aku serba kekurangan...

iza... thanks dan syukur sebab kita dipertemukan... dari awak saya belajar banyak... tanpa sedar sebenarnya... kekuatan, ketabahan dan erti hidup...

hari ni hari untuk melepak... kao tengok bilik aku nie serabut nak mampus... huhuhu kaki and tangan ni plak malas betul nak mengemas... tengoklah lepas nie... harap2 rajin lepas pekena cucoq bawang... hahahaha...


happy yeah yeah... happy happy yeah... kami suka pengakap saja...

4 comments:

puteri said...

hoih apa neyh. kata kemas bilek. update blog plak. hahahah!

Putri said...

hehehe.. putri aka iza pun byk belajar dr kawan2.. tanpa kawan2, siapalah iza ni bumi ini.. :D.. tq Azni kerana banyak bantu iza waktu di matrik dulu.. :) jazakillah..

syahNURazni said...

puteri a.k.a puteri... hehehehe aku dah siap kemas dah la... penat kemas aku update la blog... hehehehe..

putri a.k.a iza... sama2... saling ingat2 mengingati, bantu membantu dan sayang menyayangikan amalan mulia

syahNURazni said...

puteri a.k.a puteri... hehehehe aku dah siap kemas dah la... penat kemas aku update la blog... hehehehe..

putri a.k.a iza... sama2... saling ingat2 mengingati, bantu membantu dan sayang menyayangikan amalan mulia