Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, March 16, 2010

Ayam Goreng Kunyit + Bawang Besar

menu lunch hari nie is ayam goreng kunyit dengan bawang besar... letak halia sket2 bagi bau wangi... mak plak buat kerabu buah gajus tambah mangga... terliur plak rasa nya bila memikirkan mangga tue... walaupun xberapa gemar tapi aku memang nak try kerabu tue... hehehehe


adik dah balik kampus... wahaha mcm jauh nooo bunyi nyer... malangnya IC aku dibawanya sekali... huhuhu jadi pendatang haram la aku sekejap... maybe esok baru gi amik...


hurm ada 2 hari lagi nak mengharung hidup di kampung... rasa cuti nie pendek sangat... tak mcm cuti masa CNY ari tue... panjang sungguh... mungkin emosi berbeza jadi suasana jadik lain... dulu time cuti CNY aku rasa semak... rasa panas dan rasa ketat... sebab tue aku rasa masa bergerak lambat... lagipun banyak benda diperngaruhi oleh setan... huhuhu diri sendiri yang salah disalahkan pihak yg lain.. tp memang pun... setan kan sentiasa berjanji akan menyesatkan hamba Allah... dasar syaitan durjana...


balik kali plak... keadaannya berbeza... lebih sejuk, lapang dan luas... sebab tue masa bergerak laju... tapi apapun Alhamdulillah semuanya berjalan lancar... syaitan sudah semakin menjauh... dan semoga ia tidak kembali...


hurm masih ada beberapa perkara yang aku belum tunaikan:
1. nak buat solat taubat... alhamdulillah dah jumpa caranya cuma belum berkesempatan... mungkin balik gombak boleh buat...

2. berkira2 perlukan aku melakukan rukyah syaariyah yg disarankan tue... huhuhu... takut ada konfius pun ada... Allah berikanlah aku hidayahMU...

No comments: