Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Saturday, March 27, 2010

Hidup Tidak Selalu Indah

Hari ini ada Majlis Anugerah Cemerlang dan Mesyuarat Agong PIBG SMKGS... yang menyedihkan hari ini... majlis anugerah cemerlang yang diadakan awal mendapat sambutan yang cukup luar biasa... ramai ibu bapa yang datang... hampir memenuhi keseluruhan dewan... amazing la... sebab tahun2 sebelum nie susah nak dapat kehadiran sebanyak tue...




tapi yang menyedihkan adalah... habis sahaja majlis anugerah cemerlang... break lebh kurang setengah jam untuk setting mesyuarat agong... sumer ibu bapa balik... dan tinggal cuma lebih kurang 30 orang ibu bapa sahaja... gila betul... yang memenuhi dewan hanya guru...



satu sahaja persoalan yg aku nak lontarkan pada ibu bapa yg tak suka menghadiri mesyuarat agong PIBG... tidakkah anda merasa rugi kerana mensia2kan satu2nya peluang untuk anda melibatkan diri serta menyuarakan pendapat untuk kebaikan anak2?


harapan aku pada sahabat2 aku... semoga bila mereka menjadi ibu bapa kelak... silalah menghadiri mesyuarat agong... dan suarakanlah pendapat sebanyakmana yang anda mahukan...



oke tak mo citer lebey2 tentang itu... dah besar keje dah bagus pikir sendiri... oke lah... hurm aku baru jek selesai mengemas bilik and aku dah rasa cam nak tido... esok plan nak gi pesta buku dengan syida... hehehehe hurm cuma nak tengok buku2 yang boleh membersihkan minda...

No comments: