Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Monday, March 8, 2010

Kuat Dan Tabah

mungkin dulu baru... jadi tak nampak kelemahan... so skang dah lama sket... dah terlondeh satu demi satu kelemahan... mungkin sebab tue menjauh... hahahaha... agaknya kalo org yang berkahwin tue mcm tue la kan... masa mula2 kahwin... sumer oke... tp bila dah lama2 banyak kelemahan yg terpapar... jadi banyak la yg merenggangkan... sebab tulah Allah wujudkan mawaddah dan rahmah... hehehehe... disamping cinta ada kasih sayang dan rahmat Allah...


kisah kedua... lain dari yg di atas... ari nie aku lalui pengalaman yang aku sendiri tak sangka akan termasuk dalam nya... hari nie seorang sahabat di sekolah pengsan lagi... untuk kali yang kedua... hurm masa kali pertama pengsan, aku berada bersama... tapi kali ni lain dari sebelumnya... ada unsur lain berada di dalam dirinya... unsur yg bersifat kebudak2kan... dan aku tak pernah deal dengan semua tue... aku takut nak dekat sebab takut diri tak mampu... sekadar membantu dari jauh...


unsur itu seolah2 ingin bermain... sekejap keluar dan sekejap masuk... menyebabkan sahabatku ini sekejap sedar dan sekejap tidak sedarkan diri... mujur suami dan adik beliau sempat datang... dan menguruskan... panggil ustaz yang sudah biasa menguruskan dia... dan ustaz datang membantu...


menurut ustaz... dia harus di bawa keluar dari kawasan sekolah seketika... mungkin untuk ke tempat yg lebih selesa... dan pertama kali nya aku pegang org yang tak sedarkan diri... dan Alhamdulillah aku tahu aku kuat...


Sahabatku... sembuhlah engkau kembali... sebab kami benar2 rindu untuk melihat senyumanmu...


p/s: tak leh tulis panjang sebab soalan untuk budak pekse esok belum siap... huahuahua mati aku kalo tak siap... isu besar nanti...

No comments: