Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Sunday, March 7, 2010

Naik Dan Turun

aku selalu rasa kadang2 Allah tue dekat dengan aku... dan aku selalu rasa kadang2 Allah tu jauh dengan aku... kenapa yer? huhuhuhu...

mungkin Allah tak jauh dengan aku, cuma aku yang menjauhi Dia...

aku kadang2 tergelincir... hurm bukan kadang2 tapi selalu... entah mcm mana nak kukuh langkah kaki nie supaya tak tergelincir... aku pun tak pasti...

mungkin kerana akar aku tak sekuat org lain, maka aku selalu tergelincir... Semoga Allah selalu bersamaku...

aku suka tengok kak ina... cikgu Sains sekolah aku... akar dia kukuh sangat... datang cabaran sehebat mana pun dia tetap kuat...

sama mcm Kak Hunnah... walaupun ada sesetengah perkara aku kurang bersetuju dengan dia... tapi satu yg aku kagum dengan dia... kepercayaan dia pada Allah dan kebergantungannya pada Allah begitu kuat... sehingga kadang2 aku melihat dia benar2 berserah pada Allah... aku selalu tak sekuat itu... aku selalu gagal untuk meletakkan pergantungan aku kepada Allah sepenuhnya...

p/s: "DIA" yang mencintai Allah dan Rasul... datanglah dalam hidup aku... bawa aku bersama2 disisi mu menuju ke jalan itu...

2 comments:

Putri said...

amin... datanglah "dia" untuk membimbing Azni. :)..
"Dia" yang bakal menjadi pembimbing, pemimpin untuk menuju pada redhaMU ya Allah..

syahNURazni said...

aminnnn... hurm entah ler... lately banyak sangat bermain dengan perasaan