Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, March 31, 2010

Popiah Berjaya

hurm percubaan pertama untuk buat popiah mcm kak ida berjaya... hehehe actually intinya aku guna inti karipap... hehehe kentang and ayam... Alhamdulillah menjadi... heharap mendapat sambutan esok...


hurm aku tak pasti perkara nie patut aku ceritakan atau tak... tapi ia betul2 mengganggu aku... ari tue dah oke dah... skang dah datng balik... punya la aku berdoa kepada Allah agar menjauhkan aku dengan dia... tapi entah... dua tiga hari nie makin dekat pulak... kalo dia bagi respons positif tak dak hal... aku takut aku yg dok syok sendiri... mcm yang dah pernah2 berlaku...


satu hal lagi aku tak berapa suka kata2 org sekeliling... tak sedap dengar... takut asal mula kata2 dalam bilik sains jek tetibe melarat ke luar... lagi susah... huhuhu Ya Allah... jauhi aku dari segala fitnah dan bawaan mulut manusia...


oke nak gi makan popiah gorengan aku... hehehehe tak sabarrr...

No comments: