Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Monday, March 22, 2010

Serabut Wehhh...

entah kenapa kepala otak aku serabut... hurm perubahan yang aku rasa sangat tidak best... moga2 tidak terbawa2 sampai esok... aku tak tau nak citer kat sapa... sapa yang akan faham... sapa yang akan bantu... hurm entah la...


problem dengan aku adalah bila aku kawan dengan org aku kawan sungguh2... bila aku tak nak kawan dengan org... so aku tanak kawan dengan dia langsung... ambil tau pun aku tanak... lepas kisah ada best fren masa di MRSM dulu... aku dah decide tak mau ada best fren lagi... cukup kawan gi mari jek... bukan kawan close yang kemana2 pun berdua... bukan la aku menyesal ada best fren masa kat MRSM tapi mungkin disebabkan oleh aku nie jenis yang tak banyak kawan so aku menjadi seorang yg sangat suka control kawan... ala2 control laki lak... so aku tanak la itu terjadi lagi...


so aku selalu remind diri sendiri... kawan2 biasa2 jek... gi matrik oke... gi u pun oke walaupun nyaris2... and now aku dah tersilap langkah... aku jadi panas hati... hurm semoga Allah boleh kembalikan aku kepada normal... aku nak hidup dengan bebas hanya terikat dengan family aku jek... bukan dengan org lain... and aku kalo bleh tak nak amik tau langsung hal2 org len... itu harapan aku...


hurm ntah la... sejak semalam asyik suka tengok muka redza minhat... hehehe aktor yang pegang watak faqir dalam Pisau Cukur... cute bebenooo... hehehe tapi bila google... tengok gamba dia tak secute dia dalam citer tue... hehehe... mungkin akan mengulang tengok cerita itu semata untuk melihat Faqir... hahahaha cam gila jek... mcm gak Fahri dalam ayat2 cinta tue...


one of my buddy comment... dia kata "aku tengok muka lelaki yang ko suka sumer stok2 jambu..."

terkejut gak... tapi bila analisis... a ah la... hehehe Redza Minhat, "Fahri", Mr S, Mr MS... and aku notice satu menda lagi kebanyakannya bermula dengan huruf S... wakaka gila la... kebetulah pulak... hehehehe


soalan untuk bakal suamiku... adakah engkau stok2 jambu jugak?! dan adakah nama mu bermula dengan huruf S?! hehehehe semuanya masih misteri...


p/s: tergiang2 ayat seseorang yang berilmu memberitahuku... org yang kamu suka tue tak suka pun dekat kamu, ada org lain yang suka tapi kamu tak pandang... jangan terlalu memilih...

huhuhu betul ker ape dia kata tue? huhuhu hurm entah ler... tapi so far aku tau org yg aku suka tue tak suka aku... tapi aku tak tau plak ada org suka aku... sebab dia tak pernah reveal... hahahaha

No comments: