Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Saturday, March 6, 2010

Serabut...

entah kenapa kepala otak nie serabut... tapi tadi la kan sebelum balik umah... perasaan bercampur baur... mungkin kerana kesilapan sendiri atau kesilapan org lain... huhuhu biarlah kau simpan kisahnya...


tapi ceramah tadi buat aku rasa macam2...

1. terasa nak kawen... hahaha

2. terasa diri tak layak pun untuk "dia" huhuhu aku ni jahat "dia" baik mcm malaikat...

3. terasa nak menangis... dan akhirnya aku menangis...

aznie kuat... tapi kat luar jek... hati serapuh kaca... sentuh sikit jek menangis... huhuhuhu...

tapiii... aku bersyukur sebab aku masih mampu menangis... thanks kak amy sebab tumpangkan bahu untuk air mata ini mengalir... seriusly masa aku nangis tadi... kontrol gila takut air mata kena tudung kak amy... hahahahaha... siooottttt betul kan... hehehehe

2 comments:

Putri said...

Orang yang baik untuk orang yang baik.. Aznie baiklah tu sebab tu dikurniakan "dia" yang baik seperti malaikat :)..
jangan sedih2 ek..

p/s : ni iza KTT

syahNURazni said...

thanks iza... huhuhuhu sebak baca comment.. hehehe dua tiga ari nie asyik cepat jek jatuh air mata... ntah la kenapa... huhuhu...