Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, March 2, 2010

Syukur...


baru on lappy ari nie and update blog... syukur Alhamdulillah... ada sorang lagi follower... thanks to puteri... blog aku biasa2 jek... citer ape jek yg jadi kat aku hehari... sure bosan bace nyer...
hurm oke terima kasih kepada semua 32 follower blog aku... terima kasih kerana menjadikan blog aku glamer... kikiki...
dan hari ni jugak ada sesuatu yg menggumbirakan... iaitu aku dah dapat surat pengesahan pelantikan... syukur Alhamdulillah... and ini bermakna aku dah dapat amik ptk... insyaAllah aku akan cuba buat yg terbaik... gila tergedik2 nak amik pekse plak... hahahahaha...
yer la aim aku... muda2 nie lah nak mengejar tue semua... bila dah tua dan tak larat aku nak duduk dan relax jek... ahaks... persoalannya boleh ker relax... hehehehehehe...
hurm ari nie aku dah listkan 10 kerja yang harus aku buat... dah 2 siap... masih ada lagi 8 yg perlu disiapkan... huhuhu 3 darinya perlu dateline sebelum jumaat nie... mampuker nih... heharap aku mampu lah...
kadang2 suka bila keje banyak... sebab tak yah fikir melalut... tp kadang2 tak suka jugak sebab aku tadak ruang untuk diri sendiri...

2 comments:

puteri said...

haha. tadak bosannya. aku rasa cam lagik menarik ja jadi cekgu neh. heheh. meriah.

syahNURazni said...

meriah... hehehe meriah dengan budak2 tapi kalo dah meriah selalu rasa rimas la plak... hahaha tapi so far so gud la... huhuhu