Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Friday, April 23, 2010

3 Hari 2 Malam

selasa, rabu dan khamis lepas... hurm aku ikut pelajar form 5 and 6 and ada juga form 4 pegi kursus kem bina insan di tg karang... hehehe first time drive sendiri... hurm nice place... hurm keliling nya sawah padi... sedap mata memandang... buat aku merindui kampung alor sena...

perkara2 menarik di kem...

1. katil yang hebat...

sampai2 jek... pelajar sumer diberi khemah... tp kami cikgu2 diberi katil... huhu satu katakutan aku adalah... "bleh ker katil ni menampung berat aku" hahahaha... malam pertama tido... oke la tp tido tak nyenyak... sakit tengkuk... malam kedua naikkan khemah... tinggalkan katil tido dalam khemah...

2. makanan yang banyak...

frst time aku pi camping makanan cukup... hahaha no ration... gila lah... nasik 2 kali sehari... makan 6 kali sehari... balik gombak... terus perut minta diisi selalu... hish tak leh jadi... kena kembalikan disiplin lama...

3. air di catu...

part yg paling tk best adalah air yg dicatu... pelajar oke la sebab derang bercamping... normal la kena catu air... tapi cikgu ni pun kena catu... so first2 kena tunggu budak mandi sumer dulu... baru cikgu mandi... tapi part mandi memang best... hehehehe... mandi beramai2...

4. jurulatih...

hurm actually ada jurulatih... tp entah ler... kurang berpuas hati jugak... maybe next time kita kena explain kat derang apa yg kita mahu dan apa yg kita perlu... baru pelaksanaan tu oke...

5. sesi kaunseling...

hurm rupa2nya cikgu hamidon, ustaz fadzli dan cikgu khairil... bleh jadi kaunselor... hehehe

6. rendam dalam air...

petang rabu pelajar2 ni ada 3 aktiviti out door... hurm dinamika game (kerjasama itu penting, satu hati juga penting), paintball (tak pegi tengok pun), and orientaring... hurm nice and best... petang nya budak2 pun penat...

7. azwan dan nazim...

hurm kisah ini mungkin kisah kecil sepanjang kem... aku melihat bagaimana mereka berdua yang dah bersekolah di gombak setia selama 5 thn baru pertama kali berkenalan dan akhirnya bersahabat baik... keep the good relationship... bertambahnya sahabat akan meluaskan pengalaman kita...

8.overall...

overall camping is best... kebanyakan yg bertanya... aku akan jawab... badan penat tapi otak release... yes itulah tujuan aku sebenarnya... hurm harap lepas nih ada lagi camping2 gini... aku mahu ikut...

No comments: