Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, April 13, 2010

Cubaan Apa Lagi Ini Ya Allah...

cubaan apa lagi yang akan Kau berikan pada aku nie ya Allah... terasa semakin berat untuk menanggung semua nie... tapi aku yakin Kau hanya memberikan aku cubaan yang mampu aku terima... dan aku sudah berjanji untuk redha... cuma aku takut... aku gagal mengawal diri aku... sehingga aku kalah pada syaitan...

ya Allah... lindungilah aku dari segala kejahatan dan hasutan syaitan...

aku tak tau aku sekuat mana... aku tak yakin aku kuat atau tidak... tapi aku yakin Allah sentiasa bersama aku... itu yang pasti...

berita yang aku dengar tadi memang amat mengejutkan... walaupun berbunga gembira... tapi tetap aku merasa gentar dan berdebar... sebab aku yakin itu bukan permulaan yang baik...

No comments: