Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, April 27, 2010

Jiwa Saya Kacau...

ari ni saya dapat berita yang encik R akan pergi... atau dalam perkataan yang lebih baik... di paksa pergi... kemana? buat apa? tak perlu saya cerita... yg penting encik R akan pergi...


saya mendapat berita itu dalam keadaan yang kurang bersedia... mungkin juga saya tahu lebih dulu berbanding encik R...


perjalanan hidup saya berubah terus setelah berita itu sampai kemata saya... jantung saya berdebar kuat, usus saya seperti dipintal2, mata saya mula merah berkaca, muka saya mula merah... saya mula rasa letih dan hilang semangat..


masuk ke kelas pun tak besemangat utk mengajar... seolah2 pergi bersama berita yg telah saya terima...


balik petang... saya terus tido... sampai farid sms pun saya reply dalam tido... maafkan saya farid... separuh jiwa saya pergi bersamanya...


saya mahu menangis tp mata saya tak mahu... saya rasa saya tak boleh simpan sorang2... tapi pada siapa saya perlu bercerita... akhirnya bitah juga yang tahu... saya cuba call adik utk ckp... tapi saya tau esok dia exam... jadi saya batalkan hasrat utk bercerita...


dulu... saya cuba nafikan perasaan saya pada encik R... sebab saya takut saya bertepuj sebelah tangan... tp bila saya tau encik R akan pergi... perasaan tue tak dapat disembunyikan... tapi saya masih takut... sebab saya tak tau apa perasaan encik R pada saya...


mungkin saya hanya bertepuk sebelah tangan... ye la kan siapa saya untuk di cintai... saya tidak punya rupa paras yang cantik... tiada langsung dalam diri saya ciri2 perempuan yg baik...

jadi saya memilih utk berdiam diri... tapi serius sudah lama saya tak menangis kerana lelaki... kenapa saya begitu emosi bila mendapat tahu dia akan pergi... kenapa?

ya Allah... jadikanlah persahabatan ini kerana Allah... dan andai dia jodoh aku... aku redha ya Allah...


p/s: air mata sudah mengalir~

No comments: