Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Monday, April 26, 2010

Kadang2 Dunia Ini Pelik...


betul lah pepatah melayu jangan menilai org dari luarannya... hurm itulah yg jadi ke aku nih... hehehe sudah ku judge buku tu tak best sebelum aku buka buku tue... sebab ape? sebab kulit buku tue tak menarik... dan aku lebih tertarik dengan satu buku lain yg kulitnya lebih ceria dan memenuhi citarasa aku...


and nyatanya...


buku tue... tak best langsung...


azni memang selalu gini... selalu salah pilih...


hurm ya Allah semoga aku dapat memilih dengan baik...


ari ni aku buat projek baik punya dengan ayu, farid, safwan and fazrul... hurm tujuan aku adalah tidak lain utk menaikkan semangat mereka... biar mereka cuak sket tengok musuh mereka bersungguh2 untuk menang...


balikd ari buat projek baik punya tue, aku belanja derang mkan... aktiviti wajib utk aku... hurm actually bagus jugak... sebab aku memang plan nak gunakan sebahagian wang gaji aku utk tujuan derma dan kebajikan... anggap sahaja belanja anak2 muridku itu adalah amalan jariah aku utk org yg sedang menuntut ilmu... semoga Allah memurahkan rezeki ku serta memberkati tingkah laku ku...


malam nie besa lerh... lepak2... mana dek keje lain... cuma malam ni aku prepare utk lecture esok... hurm bahan dah ada cuma nak kena edit sket2 jek... hehee...

No comments: