Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Friday, April 9, 2010

Kisah Encik R...

hahahaha aku tau ramai yg dok tanya sapa encik R... kehkehkeh... mana bley bagitau... hehehehe... tunggguuuuu nti kalo aku ada jodoh ngan dia aku reveal sapa encik R... tapi kalo aku tadak jodoh ngan dia... biar encik R kekal sebagai encik R...



hari nie encik R muncul lagi... hurm entah ler... bila berdepan dgn encik R aku jadi senyap... bukannya dia tak tegur... banyak jugak soalan yang ditanya... tapi sepatah sepatah aku jawab... hahahaha...


member2 aku ckp aku untuk sebab ada encik R... hurm entah la kat mana untung nya... mungkin sebab encik R sudah establish... hurm tapi aku melihat 99% antara kami adalah perbezaan... dan cuma !% sahaja adalah persamaan dan mungkin specifically nya adalah 1 persamaan... hurm entah la...


ada pula suara yang mengatakan... tak pe bnyk perbezaan... itulah bagus... hurm... aku pun tak pasti... skarang aku nak kumpulkan kekuatan untuk istikarah... tapi entah ler... doa aku untuk tidak bertemu encik R dengan kerap di makbulkan Allah... adakah untuk menjauhkan aku dengan encik R atau untuk sengaja menimbulkan rasa rindu aku kat encik R? hehehe aku pun tak pasti


doakan aku bertemu dgn jwapannya...

No comments: