Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Saturday, April 17, 2010

Sabtu Yang Sabtu..

pagi2 sabtu nie sedap duduk dalam selimut... hurm tapi aku kena pulak bangun awal... pi sekolah untuk program ezi sains... wahahaha

tapi suddenly aku rasa ada sesuatu antara mereka... dan kenapa aku jeles... kenapa aku rasa cemburu... mungkin sebab aku suka "dia" huhuhu...

bila muhasabah diri... yes aku sedar siapa aku... aku tak la sebaik dia... aku kalo nak compared dengan perempuan tue memang jauh sangat... aku kasar, aku bukan lemah lembut, hati aku keras, hati dia lembut, dia penyabar bukan mcm aku yang kurang sabar...

"dia" yg aku cintai mungkin akan memilih perempuan tue berbanding aku... ye lah sape yang nak perempuan yg mcm aku kan... zero... tak dak pakej pun jadi ppuan yang baik...

petang tadi aku dah mula redha... cuma aku takut sangat... sebab aku ada banyak benda yang aku perlu buat bersama2... and aku sangat takut bila aku tgk kemesraan mereka, aku akan bt something di luar jangkaan... mcm masa aku dan ija sama2 suka meon dulu... banyak perlakuan aku yang menyebabkan ternampaknya perasaan aku pada meon... aku tak nak...

aku heran betol kenapa sejak dua menjak ni banyak betul masalah2 hati yang aku alam... krisis dengan encik R dah hampir reda bila encik R dan aku dah kembali seperti keadaan asal... ni tambah lak krisis baru...

serius hati aku penat... sangat penat... ya Allah, bantu aku keluar dari keadaan nie... sebab aku benci melihat mereka bahagia... sebab aku sangat sakit... bantu aku untuk kembali ceria seperti dulu...

No comments: