Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Monday, April 12, 2010

Saya Sudah Mula Sayang Awak...

statement tak leh blah... hahahaha statement yg buat aku nak tergelak tergolek2...

tapi minta maaflah awak... sebab saya masih belum dapat get rid him from my heart... so cemana nak replace awak... berikan kita masa supaya kita bleh mencari ruang persamaan antara kita... berikan kita ruang agar dapat kita berfikir dengan waras... adakah kita benar2 tercipta untuk bersama... saya amat takut memilih... sebab tue saya lebih suka mencintai dalam diam.. saya harap awak mengerti...

banyak yang perlu difikirkan... dan banyak juga yang perlu dipertimbangkan... lebih masa diperlukan untuk semua nih... lebih masa untuk mengenali antara kita... awak tau saya banyak sifat buruk... saya kuat makan, saya suka gelak kuat2, saya suka menangis, saya suka marah orang, saya suka membebel dan saya juga kut cemburu... boleh ker awak menerima saya dengan sifat buruk saya nih?!

kalo awak dapat terima saya seadanya... maka saya juga akan dapat menerima awak seadanya... dan yakinlah... andai cinta ini kerana Ilahi... insyaAllah kita akan berbahagia... yakin juga kalau kita tercipta untuk bersama... insyaAllah kita akan bersatu kelak...

No comments: