Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Sunday, April 11, 2010

Tenang...

sesungguhnya bila kita melupakan Allah, syaitan sentiasa mengingati kita... huhu na'uzubillah...

ya Allah... aku tenang hari nie... banyak yang menenangkan aku... mungkin kerana sulat subuh yang aku buat di awal waktu... syukur kerana aku terjaga di awal waktu walaupun aku tidur agak lewat... 2.45 pagi baru aku tidur... tapi 6 pagi aku sudah terjaga dan diberi kekuatan untuk bangun...

syukur kerana aku berjaya melawan hasutan syaitan yang mengajak aku utk tidur semula...

lately ni... sejak seorang sahbat meletakkan link lagu kerana cinta... aku mula suka lagu tu... hurm adakah kerana hati ku berbunga2 cintan cintun... whahaha... ya Allah... biarlah aku jatuh cinta hanya dengan dia yang berhak ke atas hidupku...

No comments: