Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Friday, May 21, 2010

Akhirnya...







Akhirnya saya berjaya untuk memasang CD rukyah tue... dulu saya sangat takut sebab takut saya tak mampu kawal diri... dan takut apa2 terjadi... tapi lepas yakin dengan diri sendiri akhirnya saya berjaya memasang CD tersebut...





actually CD rukyah adalah himpunan ayat2 al-quran utk menghapus sihir dan gangguan makhluk halus... serius saya rasa terganggu...




saya rasa saya malas disebabkan gangguan syaitan... mungkin para psikologist rasa menda tue tak logik tapi tak pe la, sebab saya rasa ada kaitan... dan akhirnya lepas beranikan diri buka CD rukyah tue... saya dapat 2 keyakinan... pertama bersyukur di rumah saya bersih... bersih dari segala tenggekan... sebab CD tue bergerak lancar... selalu CD player saya bergerak cam hape jek... kedua akhirnya saya merasa tenang... baca quraan sampai 6 muka... tanpa penat, tanpa tersekat dan tanpa rasa semak... syukur yaAllah sebab sebelum nie nak habiskan 2 muka surat pun bergagah... rasa terpaksa sangat... rasa berdebar juga hilang... kalo tidak sekejap2 rasa berdebar, sekejap2 rasa berdebar... entah kenapa pun tak pasti... mula dulu ingat sebab encik R tapi rupanya bukan... berdebar kerana syaitannirrajimmm... Alhamdullillah saya sudah tenang sedikit...





harapan saya adalah saya dapat mengawal mood saya seperti saranan ustaz...



ustaz kata saya susah dapat jodoh sebab org yang saya suka tue tak suka kat saya, dan orang yang suka kat saya, saya plak tak suka kat dia... hurm saya susah hati... tp saya tak kan just sit and wait... saya akan berusaha sedaya upaya saya... cuma satu jek yang saya nak pastikan... siapa yang suka kat saya tue? saya tak tau pun? huhuhuhu wahai bakal suami ku yang soleh dan beriman... muncul lah kamu dengan segera... serius saya merindui kamu...








No comments: