Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, May 26, 2010

Bila Hidup Tunggang Terbalik...




hari nie mula relax jek... pagi yang tenang... sebab ari ni jek yg free awal pagi... isnin dan selasa dah pulun masa pertama... then ada call... hurm aku dah agak dah... tak dak org len yg akan call aku wktu keje melainkan big boss aku... hurm then betul... pe lagi... bila dpt call tue... kepala pun pening... hehehe sebab keje bertambah...



terus tunggang langgang hidup aku hari ini...



entah ler... sebenarnya keje2 HEM ni banyak... cuma aku tak tau nak wat cemana... hurm next time mana2 cikgu yang nak pindah wajib buat inhouse training kepada mereka2 yang bakal menggantikan mereka... sebab kalo tak jadi cam aku ni lah... terkontang kanting...



hurm mungkin betul kta cuma perlu teruskan jek... tp serius aku ckp kalo aku teruskan... banyak betul overlap... banyak betul pertindihan... dan makanya kerja akan kena buat dua kali... sebab overlap... itu yg aku nak elakkan..



life aku cam biasa jek... hidup aku tenang... cuma aku heran kenapa ada golongan manusia yang disekeliling aku nie suka sangat hidup berpuak2... ada la juga dari puak tue yang tak hidup berpuak2 tapi aku heran jugak la kan... ape la paedahnya berpuak2 nih... yg herannya tue org yang berpuak2 ni educated... berpelajaran dan hidup dibandar tapi masih mengamalkan dasar hidup konservatif... tak juga menyalahkan konservatif tue... sebab kadang2 budaya kolot ni ada yang baik... tp part yang berpuak2 ni aku rasa budaya kolot yang tak baik... and patut di elakkan...

No comments: