Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, May 18, 2010

Dunia Menentang Saya... Kerana Saya Menyukai Dia...



saya tak pasti tindakan saya betul atau tidak... tapi saya merasakan ada org yang tak senang dengan apa yang saya lakukan...




ada orang seperti tidak berpuas hati saya berkawan dengan encik R... ada orang merasakan bahawa saya tidak padan dengan encik R... saya hanya berkawan... sama mcm org lain berkawan... saya akui saya suka encik R... tp serius jauh di sudut hati saya tak penah fikir encik R akan suka saya... sebab saya rasa saya memang bukan perempuan pilihan encik R...




apa yg saya lakukan sekarang adalah menikmati perasaan saya seperti saranan org2 yg rapat dengan saya... dan tidak sama2 sekali mengharap balasan dari encik R... sebab tue saya tak mahu encik R tahu...




tapi ada orang tidak senang... saya tak pasti kenapa... tapi yg pasti bukan lah kerana dia juga menyukai encik R sebab dia sudah berkahwin dan punya anak... mungkin kerana dia tidak suka encik R, maka dia juga tidak suka saya berkawan dengan encik R...




segala tindakan saya sekarang pasti akan diperhatikan... kalo saya ada buat silap, saya pasti akan dimarahi dan pasti akan di sebut pasal friendship saya dengan encik R...




apa saja sure ada relate dengan encik R... setiap kesalahan dan kelewatan kerja sure dikaitkan dengan persahabatan dengan encik R... saya jadi sesak...




faham ker mereka perasaan saya... saya sangat stress... upper 6 blom selesai... saya kena masuk kelas, saya kena mengajar dan saya kena prepare... saya akui ilmu saya masih cetek dan masih perlu study sebelum masuk kelas... saya juga dibebani dengan kerja2 lain... tapi saya tak kisah... cuma beri saya ruang bernafas...




dirumah saya juga perlu bawak balik kerja... cuma dua 3 hari nie jek yang saya tak bawak balik keje... itu pun sudah ditengking dan dimarah... saya tak kisah di marah tapi saya tak suka saya dikaitkan dengan encik R... saya sangat sesak...




saya berFB dikatakan saya bercinta... saya tak dak siapa utk dicintai dan mencintai saya... jadi jangan la andaikan saya begitu... saya sangat letih... saya nak rehat... saya penat... penat disalahkan dengan faktor2 yang remeh...




tolong la fahami saya... FB dan blog adalah cara saya release tensyen dan cara saya mendekati pelajar2 saya... tolong la faham... tak kan la sampai privasi saya juga mahu disekat...

3 comments:

Deebs said...

sape yg marah nie?
bia saya pang sket.
ngeeee

syahNURazni said...

ada beran ker... Pn N... hhehehe

Deebs said...

ooh..
hahaha.
sy mintak diri dulu.
*kite santau*