Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Saturday, May 8, 2010

The End

end of the 2010 for kawad pengakap gombak setia... akhirnya perempuan berjaya menebus kekalahan dengan mendapat tempat ketiga... ttp lelaki hanya berjaya mendapat tmpat ketiga jugak...

serius aku rasa pertandingan hari ni adalah pertandingan syok sendiri... ape tak nya... sumernya di handle oleh konco2 hillcrest... and akhirnya lelaki and perempuan hillcrest menang...

well seperti yang aku katakan di FB aku... we will be watching hillcrest... aku nak tengok tahap derang sampai mana... bleh beat ker gombak setia... negeri nombor 3... kalo derang berjaya dapat juara atau no 2 pun aku akan respect and admit yg aku silap menilai pertandingan hari ni... tapi kalo setakat pegi negeri and then tadak nombor tue... means aku betul... pertandingan hari ni adalah pertandingan SYOK SENDIRI... memang aku telitikan satu2 markah yang diberi oleh juri... and juri yg bagi markah sikit tue memang juri2 yang rapat dengan hillcrest... well cannot acceptable...

last bila majlis dah selesai... aku, kak zura dan ana pegi minta penjelasan... and banyak alasan yang tak bleh diterima...

kononnya markah diberi dengan detail... tp bila tanya kelemahan kami dimana... tak dapat pulak nak explain satu2... means nya apa... kerana hakim hanya bagi markah buta tuli... maafkan saya hakim dan juri... saya benar2 tak puas hati dengan anda...

then bila dicadangkan supaya pilih juri yg betul... ada alasan yg menyatakan juri2 lain ada camping luar... hei... tak belh ke amik juri GO atau KRS atau invite jek juri pengakap dari daerah lain... nak seribu daya la beb... bagi seribu alasan utk menutup kelemahan sendiri...

mungkin pada mereka ini adalah pertandingan semata2 tapi pada aku dan seisi gombak setia ini adalah MARUAH...

dan maruah harus dibela cukup2... dan dinilai cukup2...

bukan nya di tenyeh markah sesuka hati...

penilain terakhir aku... pengakap lelaki dan perempuan gombak setia layak mendapat at least nombor 2... serius aku ckp... tapi dek kerana Hillcrest sedang melakonkan watak syok sendiri... makanya kami hanya pelakon pembantu yang tak layak utk pergi ke series seterusnya...

peringatan aku... hillcrest berjaga2 kerana kami melihat anda... makes sure korg dapat no 1 atau 2 shaja diperingkat negeri... sebab kalo lebih teruk dari tue... memang dasar korang syok sendiri la hari nie...

No comments: