Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Friday, May 21, 2010

Fullstop...

mungkin pada pandangan matanya saya hanyalah sumber utk dia menambahkan pendapatannya, atau downline nya atau menambah keuntungannya...


betul lah... dimata orang bisnes memang tiada cinta... memang betul lah... hurm no wonder la...


tak pe... at least saya tau dan saya akan mula berhati2 selepas ini... saya faham kebaikan awak cuma untuk memujuk saya join apa juga perniagaan yang awak buat... oke fine... mungkin tak dak langsung keikhlasan... hurm tak mahu hurai panjang... saya tak mungkin berbisness... dalam masa yang terdekat... duit nak makan pun x cukup cemana la nak buat modal berbisness... saya harap2 mereka2 yang berkawan dengan saya hanya dengan tujuan utk promote bisnes tue sila jauhi saya... say amencari kawan yang ikhlas menerima saya seadanya... yang berkawan untuk menambah ilmu dan berkongsi idea... bukannya menambah duit dalam poket sendiri atas nama persahabatan...
minta maaf buat masa sekarang itu bukan saya...
okeh rasanya sampai disini dulu perasaan ini... saat entri ni di publish tidak ada lagi perasaan ini pada anda encik R... SELAMAT TINGGAL...

No comments: