Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Sunday, May 23, 2010

Heran...

tangan terluka masa potong limau semalam... masyaAllah, sakit Allah saja yang tahu... dan waktu nie saya teringat kisah saya terkepitkan tangan adik kat tingkap masa pasang langsir... saya tak sengaja... tapi saya rasa cam saya memang sengaja buat dia... sebab mak and bapak bukan main lagi concern sampai siap sapu2 minyak... kenapa saya tak penah dilayan cam tue pun... huhuhu mungkin sebab saya nie... hurm entah la... sebab apa...



tapi tangan yang luka semalam tak la seteruk mana... mungkin sebab imuniti saya tinggi... sakit sikit2 pun buat tak kisah jek... dan syukur sebab selama nie sakit saya tak pernah berat... jadi Alhamdulillah saya tidak menyusahkan orang.. tak pula menyalahkan org yang sakit berat2... nak wat cemana kan dah Allah bagi dia sakit yg berat



pagi nie bangun lambat... tu pun sebab dengar bising... saya heran la dengan hosmate2 saya ni... perlu ker tengok TV hentak2 kaki bagai... tgk tv jek pun bukan masuk TV... korang tak tau ker yg lain tue lantai kayu... terserap bunyinya sampai ke bilik saya... owhhh lupa korang tak belajar sains... huhuhu



kadang-kandag hidup ni macam2 dugaan... hurm tapi saya yakin Allah sayang hamba-Nya... dan saya yakin ada hikmah disebalik apa berlaku...



Semalam pegi Genting... huhuhu serius itu pertama kali jejakkan kaki ke genting... umur 27 thn beru 1st time pegi genting... nak wat cemana kan... tapi syukur juga dapat sampai ke sana... hurm saya dah pasang nekad utk sampai ke sana sekali lagi... insyaAllah...



Pagi ini hati sangat tenang... cuma masih ada sedikit kerja yang harus disiapkan by esok... dan insyaAllah akan disiapkan...

1 comment:

rabitahnaqsa said...

tau pon.. genting tak sesuai. saya tak akan jejakkan kaki ke sana. InsyaAllah. xmo!