Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Saturday, May 22, 2010

Hidup Yang Mesti Diteruskan...



sesukar mana juga cabaran... hidup harus diteruskan... tenaga terus diperlukan... khidmat perlu dibaktikan... oleh itu HIDUP MESTI DITERUSKAN...

jangan mudah berputus asa dengan rahmat Allah, kerana Dia sangat mengerti dengan apa yang perlu dan apa yang tidak perlu dalam hidup kita...

jangan mudah kecewa dengan kegagalan... kerana kegagalan adalah permulaan kepada kejayaan...

pun begitu jangan mudah lali dengan kegagalan... jadikan ia cabaran utk menjadi lebih baik...

Allah... aku tenang sekarang... aku benar2 tenang sekarang... cuma aku masih merasakan sedikit kesakitan... doakan aku menjadi sihat dan mampu beribadah kepadaMu dengan ikhlas... mungkin ujian yang Kau berikan ini adalah untuk aku kembali kepadaMu... syukur Ya Allah, kerana aku masih dalam pandangan kasih sayang Mu...

No comments: