Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Sunday, May 9, 2010

Kau Ratu Hatiku...

Selamat Hari Ibu... setiap hari adalah hari yg istimewa untuk ibu... cuma bila ada hari yg ditetapkan utk mengingati ibu, kasih saya dan pengorbanan ibu terasa sangat diingati dan di hargai...


selamat hari ibu untuk semua ibu2 yang terhebat di dunia... semoga kalian berada dalam rahmatNya... juga kepada bakal2 ibu2 yang juga akan menjadi hebat suatu hari nanti... termasuklah Ibuku...


mak... terima kasih kerana mengandung dan melahirkan saya... tak terbalas jasa dan pengorbanan itu hingga mati...


mak... terima kasih kerana membesarkan saya... RM 150 sebulan yang saya berikan memang tidak cukup untuk membalas semua penat jerih dan pengorbanan mak membesarkan saya yang penuh dengan kerenah nie... semoga Allah merahmati mu dan memberikan yg terbaik untuk mu kelak...


mak... minta maaf untuk semua air mata yang mak alirkan untuk saya...


mak... saya sayang mak sangat2... walaupun saya tak pandai tunjukkan perasaan saya seperti sesetengah orang menunjukkan kasih sayang dia pd ibu2 mereka... tapi saya memang sayang mak...


Puan Paridah Binti Osman...
SELAMAT HARI IBU...

No comments: